Saturday, October 20, 2012

Tanggal 10 October yang menyakitkan

Sepanjang hari ini aku berasa tidak tenteram...Selepas mandi dan solat aku berbaring di atas tilam di kamar tidurku. Aku masih teringat-ingat kata-kata yang kurang menyenangkan, hati ku kembali cemas dan berkocak. Aku bbm 'si dia', "Boleh syah tahu siapa Syah di hati Z?" Dia hanya membalas dengan sad face!

"Love has changed, and i don't know why, out of sudden i fell in love with someone esle!" begitu mudah? Ketika aku melangkah keluar dari keretanya dia hanya mendiamkan diri. Aku menyusuri jalan dibawah hujan lebat menuju kekereta ku. Sesekali aku menoleh, tiada. Dan aku tahu ini adalah pengakhirannya.

Kasih yang kebelai dan kusirami dengan sayang dan cinta, akhirnya dituai oleh orang lain. Itu lah kehidupan. Sukar untuk aku melangkah, hanya airmata mengiringi.

Tiba dirumah FS menghubungi ku. Aku kawal hati ku, namun empangan airmataku pecah. Aku menangis lagi. FS mententeramkan ku....terima kasih FS


No comments:

Post a Comment