Friday, August 23, 2013


Aku mula mengenalinya hanya sebagai teman, namun kesungguhannya menjadikan hati aku terpaut. aku sayangkan dia..sayang sangat. Dia memberi perhatian dan begitu mengambil berat akan diri aku. Umurnya masih muda..teramat muda. Tapi dia matang. 

Seikhlasnya aku mencintainya, walaupun masih tebal rasa sakit apabila dikecewakan. 

Pertemuan pertama kami bermula setelah dia memberanikan diri BBM aku. Sejujurnya aku juga sudah lama memerhatikannya dalam diam. Namun aku hanya memandangnya dari jauh. Untuk menegurnya jauh sekali kerana apa yang aku tahu dari teman-teman dia sudah mempunyai teman istimewa dari Brunei. 

Tetapi setelah menerima BBM darinya hatiku berbaur riang. Dan kini kami sudah secara rasminya menjadi pasangan, Aku gembira tapi ada masanya aku tertanya-tanya akan kesetiannya...kejujurannya..aku jadi takut...

Aku akui aku kurang dalam serba serbi dan dia boleh memiliki seseorang yang lebih baik 1000 kali dari aku...cuma aku berharap dia tidak berlaku dan kebahagiaan ini tidak berlalu terlalu cepat... dan jika ianya berlaku biarlah dengan cara yang tidak terlalu melukakan...

No comments:

Post a Comment