Friday, September 6, 2013

Beginilah aku...bila aku mula menyayangi seseorang aku akan memberi sepenuhnya. Tapi adakah betul tindakanku ini. Hari ni aku sedih...truly sad
Hanya disebabkan kunci, i have been accused for something that was not done by me. Aku manusia dan sepatutnya sebelum berkata apa-apa fikir dahulu apa perasaan orang lain
Aku terfikir bila ada yang memberitahu aku dia tidak jujur. Dalam masa yang sama dia ada berpoya-poya denga beberapa orang lain di FB dan dia juga jumpa seseorang di Seremban baru-baru ini.
Kenapa aku perlu rasa kecewa. Adakah aku tidak mempercayainya? apakah aku masih ragu-ragu akan kejujurannya. Tetapi adakah dia benar-benar jujur?
Aku cuba menjadi sesempurna yang mungkin untuk dia. Tetapi aku tahu aku tidak mempunyai semua yang dia mahukan.
Entahlah...sejujurnya aku sayang sangat padanya

No comments:

Post a Comment