Thursday, September 26, 2013

Aku tidak tahu di mana hendak aku mulakan coretan malam ini. Entahlah sejak kebelakangan ini ada kelainan yang aku rasakan. Little by little, the petals of him began to slowly reveal. Semasa malam 'moon cake festival' aku diingatkan oleh seseorang bahawa dia seorang yang licik. Namun aku anggap itu sebagai angin lalu. Aku ada menerima SMS dari mereka yang tidak aku kenali mengatakan dia seorang yang buas dan tidak pernah puas dengan seorang. Aku kematian kata-kata apabila di tebak dengan soalan-soalan yang tidak mahu aku dengar. Tolonglah...jangalah aku dikecewakan sekali lagi...betapa sakitnya hanya aku yang tahu. Aku mula menyayanginya dengan sepenuh hati. Aku cuma akan menumpukan kepada dia sahaja selain dari keluargaku. Aku mula bimbang kerana kelopak demi kelopak mula tersingkap...setiap kelopak mempunyai ceritanya

No comments:

Post a Comment